11.01.2011

God morgen fra Bergen

Hei dere :)
Nå er jeg i Bergen, har vært her siden søndag. Veldig koselig!
Nå sitter jeg og leser. Det er godt og varmt, for Stian tente i peisen før han dro på skolen.
Men klokken er snart 10, og det er fortsatt ganske mørkt ute!? Føler jeg har stått opp på natta, nesten.

På søndag når vi kom til Bergen vasket vi og varmet opp leiligheten før vi dro nedover mot byen for å handle mat. Spiste en kjempegod middag på kvelden!
I går leste jeg hele dagen mens Stian var på skolen, så gikk vi ut for å handle litt igjen senere.
Og kvelden gikk også med til lesing!
Tiden går fort til anatomieksamen nå. Bare to uker igjen. Uff. Bestilte tur/retur billett til Slovakia i går, returbilletten til dagen etter eksamen. Så håper virkelig jeg klarer det sånn at jeg kommer meg tilbake til Bergen igjen dagen etter!
Det blir mye fram og tilbake nå framover. Drar til Slovakia 19. januar, og (forhåpentligvis) til Bergen 27. januar. Så drar jeg til Larvik 4-6 februar. Og tilbake til Bergen igjen frem til 13. februar. Da drar jeg til Slovakia for å være på skolen 4 dager før vi drar på cruise 18. januar. Gleder meg masse til det! Og med all denne reisinga fram og tilbake osv, tror jeg nok tiden kommer til å gå veldig fort!

Ellers så var jeg på kafé med Kine her om dagen, Det Gode Hjørnet, i kongegata i Larvik. Det var en kjempesøt kafé. Dit bør alle ta turen en dag :)

Ha en fin tirsdag. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar