03.01.2011

Godt nyttår! :)

Hei!
Plutselig var vi i 2011. Synes ikke det er lenge siden det ble 2010. Tiden går fort!
Håper alle hadde en fin "overgang" til det nye året.
På nyttårsaften spiste jeg hos Stian. Han laget kjempegod kalkun og fløtegratinerte poteter. Skikkelig godt!
Senere møtte vi Sondre og Henriette og dro sammen med dem til Nevlunghavn og var der litt. Etter det dro vi til Stavern for å møte noen andre, og så på fyrverkeri der.
Så det ble litt farting rundt på nyttårsaften, men det var en veldig koselig kveld!

Ellers har jeg ikke gjort så veldig mye annet enn å lese anatomi, egentlig. På kveldene har det for det meste vært avslapping og film. Passer meg fint :) Hehe.
Var også en liten gjeng hos Louise her om dagen. Der spilte vi spill og koste oss. Synes det er koselig med sånne kvelder!

Har forsåvidt ikke så mye spennende å fortelle, som dere sikkert merker.
Kan jo legge til at lesepausene mine blir brukt til å pusle puslespill. Hehe! Har nemlig kjøpt oss et stort puslespill med 1000 brikker. Og når man først begynner, blir man egentlig ganske avhengig. Litt skummelt! Men en hyggelig avkobling fra lesing, da!

Må si at det er veldig deilig å være hjemme i Norge. Glad for at jeg ikke skal tilbake til Slovakia med det første, og at jeg forhåpentligvis ikke skal være der så lenge når jeg skal ned for å ta eksamen.
Så jaa. Da har jeg vel fortalt om masse interessant!
Får vel gå tilbake til mitt kjære nervesystem.
Hadet bra så lenge :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar