07.03.2011

Koselige dager

Hei og god mandag!
Håper alle har hatt en fin første helg i mars!
Gjett hvem som har vært her på besøk de siste dagene?
Tina :)
Hun kom på onsdag. Så nå har jeg hatt litt selskap her i leiligheten. Veldig koselig!
På onsdag var vi en liten gjeng fra klassen ute og spiste siden Tina hadde kommet.
På fredag var det vm-titting hos Torill og Kine. Mange var samlet for å se herrestafetten. God stemning med muffins, boller og norsk godteri!
På kvelden var det bursdagsmiddag for Sondre i klassen. Mange fra 2. klasse var og spiste sammen på Harley's først, også dro vi til et bilijard-sted etterpå. Spilte litt faktisk, for første gang! hehe. Var hvertfall en veldig koselig dag og kveld. Kjempehyggelig å være sammen med alle de andre igjen, føltes som lenge siden.
På lørdag sto vi opp og så på tremila. Så flinke jentene var! Kjempemoro å se på. Så hadde vi en liten jentekveld her på kvelden. Tina har vært en liten husmor her, så hun bakte muffins (igjen):
Muffins på nytt kakebrett jeg fikk til jul
På søndag kom en gjeng hit for å se på 5 mila. Det gikk ganske tregt synes jeg. Men mot slutten ble det nesten litt for spennende! hehe. Moro at Norge vinner så masse :D Norge er et bra land på veldig mange måter!

Så, som dere sikkert har skjønt så har helgen min vært fin. Nå sitter jeg med biokjemiboka i fanget. Har credit-prøve på onsdag, nemlig. Og det er blant annet en del merkelige enzymnavn å huske på, som vanlig. I tillegg har jeg prøve i Nursing på torsdag, slovakisk på fredag, fysiologi credit på mandag, og biokjemi muntlig seminarhøring på tirsdag. Så nå blir det noen travle lesedager fremover. Men nå skal det sies at de tre første ukene av semesteret har vært veldig fine og rolige for min del, da :)

Ha en super mandagskveld!
Klemmer fra meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar