03.03.2011

Cruise del 2 :)

torsdag gikk turen til St. Martin. En kjempefin øy, synes jeg! Den har liksom det man trenger. Både kjempefine strender og en fin shoppingby. Vi tilbragte dagen på bystranda, noe som var veldig greit. Da hadde vi kort vei opp til byen når vi ville kikke der.
Det var en kjempefin stranddag, og en god avslutning på øy-besøkene i løpet av uken.
På kvelden spiste "barna" (ja, for vi er jo litt store) for seg selv. Da hadde kelnerene det litt ekstra morsomt med oss. I og med at vi lagde jente - og guttebord, ble det konkurranse om hvem som var smartest. Dere kan jo tenke dere hvem som vant?
Se for eksempel hva jeg klarte:
Nesten hvertfall...

De to siste dagene tilbragte vi på båten. Turen gikk da tilbake mot Fort Lauderdale.
På fredag kveld var det enda en formell aften, og penkjolene ble tatt på igjen.
På forrige formelle aften hadde jeg på en kjole jeg lånte av mamma, og denne fredagen hadde jeg på en kjole jeg lånte av tante. Morsomt å pynte seg ekstra mye!


På lørdag nøt vi den siste dagen. Stian og jeg spiste lunsj i båtens "Central Park", kanskje min favorittdel på båten. Det var så utrolig koselig og behagelig å være der, på en måte.


Ferien har rett og slett vært super! Jeg har kost meg så mye jeg bare kan, og hatt det kjempefint. Takk til alle som var med å gjøre uken så koselig som den ble. <3 Ønsker meg tilbake.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar