28.03.2011

Søndagstur

Hei :)
I går var lesedag for meg.Satt inne og tenkte på det fine været som var ute, og at jeg mye heller ville vært ute i solen. Bestemte meg derfor for å gå en tur, og deretter sette meg i en liten park for å lese til prøven som jeg hadde i dag. Tok med kamera, så her kommer noen bilder:







Kjekt med en bok som gjør ting enkelt ;)
Prøven jeg hadde i dag gikk forresten fint. Den var ganske vanskelig, så noe supert resultat ble det ikke, men det er utrolig deilig å slippe å ta den opp igjen siste uken i semesteret. Så jeg er kjempefornøyd :D
Hadde også noen interessante målinger på den praktiske delen på skolen i dag. Brukte en maskin som heter InBody, som målte masse forskjellig i kroppen vår og sammenliknet med normalverdier. For eksempel hvor mye vitaminer, mineraler, proteiner og vann vi hadde i kroppen. Og hvor mye muskler og fett vi hadde. Hvor mange kilo det var anbefalt at vi eventuelt burde gå ned eller opp. Den fortalte tilogmed om vi burde gå opp eller ned i muskler eller fett. Også fikk vi en liste med ulike treningsformer som passer for oss. Veldig moro å gjøre en sånn test. Og heldigvis var alt normalt med meg ;) hehe.
Men nå må jeg lese til høring i morgen. Egentlig litt interessant tema i biokjemien denne gangen:)
Hadet bra og ha en fin kveld<3

2 kommentarer:

  1. HEi!

    Vil bare si at bloggen din er kjempebra! Og for en utrolig fin smak du har :-)

    Jeg søker meg til Martin til høsten, og håper jeg kommer inn :-) Virker for mange at det er umenneskelig hardt. Forstår at det krever MYE arbeid, - men det er vel interessant også?

    Kj

    SvarSlett
  2. Hei :)
    Tusen takk for det, så koselig!
    Studiet er veldig interessant. Det er klart det er mye basalfag de to første årene, så alt er ikke like spennende, men det går helt fint! Umenneskelig er det hvertfall ikke :) Du kan glede deg!

    SvarSlett