30.03.2011

Sommerfølelse!

Hei.
Her i Martin vil jeg si at det er sommer i dag. Fant fort ut at den tynne vårjakka jeg hadde tatt på meg var altfor varm.Så etter skolen dro jeg sammen med noen andre fra klassen for å spise middag ute. Vi satte oss på en terasse som hører til en av restaurantene i byen. Det er ikke dårlig å kunne sitte ute å spise i skyggen uten å fryse i slutten av Mars, vel? Jeg syns hvertfall det er kjempedeilig å ha muligheten til det. Det skal sies at solen kom rundt hjørnet etterhvert og gjorde det enda varmere.
Noe som gleder meg enda mer er at det er meldt godt og varmt i London til helgen og. Jippi! Pakker lette vårklær og sko, hvertfall :)
Rart hva litt sol og varme gjør med humøret. Syns alle er mye gladere for tiden. Spesielt meg selv. Har aldri tvilt på at jeg er et sommermenneske ;)
Akkurat nå holder jeg på å lage et foredrag om diabetes mellitus. Skal fremføre det for klassen tirsdag neste uke, så tenkte jeg skulle prøve å bli ca ferdig med det før jeg drar til London. Men det er jo heldigvis et interessant og relevant tema, så det gjør ingenting å holde på med det en onsdagskveld. Blir fint å lære mer om det.
Håper solen skinner hos dere og!
Ha det fint :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar