01.04.2011

På Heathrow:)

Hallo. Nå sitter jeg på en benk på flyplassen og venter på min kjære Stian som akkurat har landet. Følger ivrig med på ankomsttavla;)Her har jeg sittet en god stund, og det tok desverre litt tid før jeg fant ut at jeg kunne koble til nettet;)nå skal vi snart ta undergrunden til sentrum hvor resten av familien venter. Da blir det god mat før en god natt. Gleder meg:D i morgen blir en kikke og koseseg-dag for meg og mamma. Markeder, butikker og koselige cafeer:)gutta skal på fotballkamp. Og på kvelden skal vi rocke til musikalen We will rock you! Helgen blir super, det er jeg sikker på! Nå må jeg tilbake til ankomsttavla. Vil ikke gå glipp av noen oppdateringer ;) hehe. Spennende liv her på Heathrow.. Ha en flott helg og Kos dere masse! (p.s. Nå ble den oppdatert. Tavla, altså. Bagasjen er på båndet) hadet!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar