23.05.2011

De siste dagene

Hei!
Blir litt lite å skrive her om dagen. Skjer ikke så utrolig mye spennende at det gjør noe..
Dagene går for det meste til lesing nå som eksamensperioden er i gang. Første eksamen er immunologi på onsdag. Det er den minste eksamenen av alle, men det skal allikevel bli fint å bli ferdig med den.
I morgen er det prøve i nursing. Så dagen har stort sett gått til å lese til den. Like greit å lese det nøye nå, iogmed at det kan komme på eksamen om noen uker.
Ellers har jeg trena med Torill igjen i dag. Skal prøve å komme meg på trening underveis i eksamensperioden, for jeg merker at jeg får mer energi av det. Kanskje bortsett fra i kveld. Er egentlig ganske så slapp..
Så ja..
Håper ikke askeskyen fra Island ødelegger for hjemturen min på torsdag. Det hadde vært typisk dumt! Krysser alt jeg har for at jeg kommer meg til Bergen, og for at jeg kommer meg tilbake hit på søndag og (ikke at jeg ikke vil være lenger i Bergen, men har jo noen eksamener osv jeg må møte opp på. Desverre..)
Ok. Nok skriving. Legger heller til dagens inspirasjonsbilder:



Bilder fra weheartit.com
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar