07.05.2011

God natt fra Krakow

Hei dere! Nå er jeg i Krakow. Kunne ikke skrive det her tidligere, for det var nemlig en overraskelse for mamma!
Mamma og pappa er i Krakow med jobben i helgen, og jeg og pappa bestemte oss derfor for at jeg skulle ta meg en tur for å besøke dem. Så etter skolen i dag, dro jeg avgårde med en taxi som kjørte meg helt inn på torget i Krakow. Pappa sa at de satt på en uterestaurant med gule parasoller. For å si det sånn, det er mange gule parasoller her. Men jeg fant dem tilslutt! Og mamma ble veldig overrasket! Enda hun hadde hørt navnet mitt i resepsjoenen i går når hun sjekket inn. Snakk om lettlurt.. Hehe. Men det var veldig, veldig koselig.
Så nå har vi hatt en kjempefin dag her i sola. Har spist lunsj, gått og kikket litt, sitter på uterestaurant og i kveld har vi spist god 5-retters middag. Veldig mettende, og egentlig litt for mye for oss. Men utrolig god mat og kjempekoselig sted!
Luringene i  sola på torget i Krakow

Mamma på mitt hotellrom. Vi synes det var stas å kunne åpne døra ut. Nesten som en innendørs veranda! Hehe.
 
En av de 5 rettene på restauranten i kveld


Nå skal jeg bare bla igjennom resten av mitt nye Vakre hjem og interiør, før jeg legger meg til å sove. Pappa tok nemlig med det nyeste bladet til meg, og jeg ser med en gang at det er kjempebra denne gangen. Masse koselige vårbilder og inspirasjon! Gleder meg til å se og lese alt mange ganger :D
Må forresten legge til at jeg nå skriver fra ny data. Dataen min har vært litt klikk i det siste, kan man si. Har ikke funket å bruke den uten lader, og forsåvidt nesten ikke med lader heller. Laderen har bare blitt glovarm og begynt å smelte. Var litt redd for å plutselig ikke ha en data i eksamensperioden. Så nå har jeg ny, kjempefin data. Glad i den allerede :)

Jepp. Men natta dere! Har planer om å kanskje svømme med pappa i morgen tidlig, så jeg får lese bladet mitt fort og få meg litt søvn :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar