07.05.2011

Litt Krakowbilder

Hei!
Vel tilbake i Martin, og her kommer noen bilder fra turen (legg merke til at jeg har fått bildene ekstra store nå, forresten):

Latter på torget

Hotellroms-utsikten







Litt kaldere i dag. Var godt med tepper :)

<3



Kjempekoselig italiensk restaurant

<3

Bilde tatt med pappas fancy kamerafunksjon ;) 
Har hatt et kjempefint døgn i Krakow. Skulle egentlig ta taxi tilbake til Martin klokken 13 i dag, men utsatte det til 16 sånn at jeg rakk litt lunsj og kos først :)
I dag startet jeg dagen i svømmebassenget med pappa klokken 8. Svømte bittelitt før vi satt oss i boblebadet og snakket og kikket på utsikten. Etterpå var det god hotellfrokost, fulgt av en tur på kjøpesenteret rett ved hotellet. Hadde ikke planer om å shoppe noe på den lille turen min, men må si det er mange sommerlige fristelser i butikkene nå. Så det ble litt allikevel :) Så nå venter jeg bare på god-været sånn at jeg kan bruke mine nye shortser og kjoler.
Etter en liten shoppingrunde og utsjekk fra hotellet for min del, dro vi inn til sentrum. Satt oss med en gang ned på en uterestaurant, og var egentlig på den restauranten helt til jeg dro klokken 4. Satt først ute under tepper (ikke like varmt i dag som i går), og flyttet oss senere inn for å spise lunsj med de andre fra mamma og pappas jobb. Det var en kjempekoselig restaurant nede i en kjeller, og utrolig god mat.
Etter lunsj tok vi en liten tur innom blomstermarkedet på torget for å kjøpe med noen blomster som jeg kunne ta med hit. Kjekt å ikke skulle ta fly hjem :) Så nå er det masse fine blomster her. Legger ut bilder senere, for de var så fine alle sammen. Og jeg er jo veldig glad i blomster, som dere kanskje har sett på bildene her fra før av. Denne våren og sommeren skal jeg passe på å alltid ha friske blomster i leiligheten! Det er ekstra koselig, synes jeg :)
Men hvertfall. Jeg har hatt det utrolig fint i Krakow med mamma og pappa + resten av gjengen. Jeg er kjempeglad for at jeg tok turen over fjellet. Deilig med litt pause og motivasjon. Gleder meg allerede til neste gang (selvom jeg ikke vet når det er), for sånne helgeturer er så innmari koselig! 
Nå tenkte jeg å se på noen serier og lese litt før jeg legger meg.
God natt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar