28.05.2011

I Bergen og koser meg

God morgen!
Titter bare innom en tur her fra Bergen. Koser meg masse og nyter dagene mens jeg er her!
På torsdag når jeg kom ble det litt lesing, og hjemmelaget pizza. Kjempekoselig å være her igjen!
I går leste vi hele dagen, var på en liten joggetur, leste litt til, og spiste god middag og dro på kino på kvelden. Vi så "The source code", og den kan anbefales! Veldig spennende film, som man må tenke litt for å forstå ordentlig. Og det var veldig koselig å være på kino igjen. Blir jo ikke mye av det i Slovakia akkurat. Og jeg er jo veldig glad i kino! :)
Nå har vi satt i gang med lesing igjen. Senere skal vi en tur i turnhallen. Der er det NM i turn, og Stian er trener :)
I kveld står min favorittmat på menyen, og jeg gleder meg kjempe :D hehe.
Dette ble et veldig kort og dårlig innlegg, men nå skal jeg kose meg videre.
Håper alle har en fin helg! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar