30.05.2011

Tilbake til eksamenskaos

Hei!
Da er jeg tilbake etter en utrolig koselig helg i Bergen! Jeg så glad for at jeg dro.
Tilbake med ny energi, og er klar for å få unnagjort denne (lange) eksamensperioden.
Ser ikke for meg at det blir så veldig mye skriving her fremover, iogmed at det ikke skjer så mye spennende nå annet enn at jeg sitter å leser.
I dag har det hvertfall stort sett vært slovakisk på planen. Nå er jeg ferdig å skrive ned alle muntligoppgavene, så resten av kvelden skal jeg bare snakke slovakisk med meg selv! Jej! Det blir koselig..
Gleder meg til å bli ferdig med slovakiskeksamen, sånn at jeg virkelig kan begynne å lese de andre store fagene ordentlig. Det er tross alt de som er viktigst.
Og innimellom all lesingen tenker jeg på premien som venter når alt dette er over. Blir fantastisk med ferie :D
39 dager igjen (jeg teller selvfølgelig dager).
Jepp. Men hadet, da!

Følg gjerne bloggen min på bloglovin

2 kommentarer: