25.05.2011

Min egne lille veranda

Jeg har jo som sagt ikke noen veranda i leiligheten min. Så da må jeg bruke det jeg har.
Derfor liker jeg godt å sitte i vinduskarmen min. Jeg er kanskje en av de få som klarer å konsentrere meg om lesing i sola, men jeg leser faktisk bedre når jeg sitter sånn enn når jeg sitter inne.
Så i dag har jeg tilbragt ettermiddagen i vinduet mitt. I og med at det er godt over 25 grader i skyggen om dagen, tror jeg at det ville vært varmt å sitte der midt på dagen. Men jeg satt der noen timer og fikk tilogmed sett solnedgangen over fjellene. Ganske koselig :)

Vet jeg får litt kinaøyne når jeg smiler. hehe
Min kjære biokjemibok som jeg forhåpentligvis er ferdig med om ikke så lenge..





Til mamma: Nå tenker du sikkert at det er altfor høyt og kjempeskummelt å sitte der i vinduet. Men slapp av, jeg sitter med rumpa godt plassert på innsiden av vinduet, så det er ingen fare for at jeg skal ramle ned ;)

God natt :D

2 kommentarer:

  1. Tusen takk, jenta mi! Jeg tenkte på det, ja! Men nå er jeg beroliget :) Kos deg med sol og bio og vit at alle fly går som normalt igjen i dag!
    Glad i deg!

    SvarSlett
  2. Ingen grunn til bekymring!
    Flott at alle fly går som normalt!
    Glad i deg og <3

    SvarSlett