13.05.2011

Natti

Akkurat kommet hjem fra en hyggelig kveld med middag på Harleys. Nå er jeg helt skutt i hodet etter en litt for sen natt med biokjemilesing i går, i tillegg til at jeg har våknet minst hver time siden jeg la meg for å repetere noe i pensum. Hater netter før store prøver. Kan nesten bare droppe å legge meg, for jeg sover så innmari dårlig uansett. Hadde planer om å trene og lese etter skolen i dag, men det ble visst ikke noe av. Fredag er på ingen måter en god lesedag for meg. Til tross for at jeg har enda en stor prøve på mandag igjen.. Satser på å være uthvilt i morgen istedenfor!
Så istedenfor dro jeg en tur på Tulipsenteret for å kikke litt og få litt frisk luft på veien. Og det er så mye fine sommerklær nå. Tilogmed her i lille Martin. Morsomt å se i butikkene at sommeren nærmer seg veldig!
Nå tenkte jeg å se en episode av NCIS før jeg legger meg. Hvis ikke jeg sovner underveis (stor sannsynlighet for det).
Og jeg har forresten fått en ny liten kusine nå. Kjempekoselig! Gleder meg til å treffe henne til sommeren :)

God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar