21.05.2011

Sommerkveld

Hei.
I går hadde vi en fin sommerkveld her i Martin.
Torill kom først hit for å spise taco med meg, før vi dro ned til Erlend og Thor, hvor flere i klassen var og grillet.
Satt ute på verandaen lenge og bare snakket og koste oss. Veldig deilig å kunne sitte ute til sent om kvelden.
Turen gikk etterhvert videre til "After School Party" i nabobyen. Ingen suksess. Lokalet var stappfullt av slovakere stort sett. Dessuten var det elendig musikk. Det var egentlig bare veldig kjedelig.. Så vi dro fort derfra. Tok taxi til Martin istedenfor, hvor vi tok en tur på Vegas, billiardstedet i byen.
Alt i alt var det en kjempekoselig kveld, og her kommer noen bilder:
Meg og Torill


Helle og Torill

Det var visst moro å stå på rumpa til Torill (!?)

Fikk hatt på meg mine kjære nye sko :D


Martine og meg
I dag har jeg tatt meg en liten bytur. Egentlig for å kjøpe blekk til skriveren min, men endte også opp med en fin, ny kjole som jeg kjøpte på en second hand-butikk. Synes det er morsomt med sånne butikker, for man kan innimellom finne noen veldig fine skatter.
I sentrum var det liv i dag. Det var et eller annet løp, og hoppeslott og barn som dansa osv. Hehe. Koselig å gå i byen når det skjer litt. Men så begynte det plutselig å regne. Veldig typisk sommerværet her i Martin. Først sol og kjempevarmt, også plutselig masse lyn og torden. I går var hele bakken hvit av hagl (?), og etter en regnskur på 10 minutter, var gatene nesten som elver. Det regna helt sykt mye.
Har forresten fått norsk tv nå :D ah. Ble så glad! Det er en internettside hvor det foreløpig er gratis for norske kanaler. Så nå kan jeg se direkte tv fra Norge. :D 
Men nå skal jeg tilbake til immunologien min. Eksamensperioden er jo i gang, så da får jeg kommer i gang ordentlig også.
Ha en kjempefin lørdag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar