19.05.2011

Ny restaurant

Hei!
Har akkurat kommet hjem fra den nye sushirestauranten i byen. Må si jeg er veldig positivt overrasket! Jeg har ikke egentlig spist sushi så mange ganger, men syns det var godt. Hadde ikke så store forhåpninger på forhånd, for det er tross alt lille Martin vi snakker om. Men det var bra! Og kjempegod service. Så kommer helt klart til å dra tilbake dit!
Dessuten har jeg lite matlyst for tiden, og enda mindre lyst til å lage mat. Så da er det fint å kunne gå ut og spise innimellom, uten å spise kjempeusunn og fet mat.
Morsomt at det begynner å komme litt nye ting til denne byen. Bare i det siste har det åpnet en del nye caféer og restauranter. Og det er snakk om at Mc'ern kommer og (!!!) Jeg er egentlig ikke så veldig glad i Mc'ern, men det er uansett fint at det kommer litt nye ting. Satser på kino med engelsk tale og. Da blir jeg glad!
Nå er det slovakisk som står for tur, før jeg drar for å trene med Torill senere i kveld.
Om en uke er jeg i Bergen, forresten :D Gleder meg!
Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar