28.06.2011

Denne tirsdagen

God kveld!
Håper alle har hatt en fin dag.
Jeg har som vanlig lest og lest. Prøver å ta igjen det jeg tapte i går, men det er  ikke så lett. Lenge siden jeg har vært så sliten som jeg er nå, føler jeg. Men sånn er det med alle er nede nå. Har vært en innmari lang eksamensperiode, og med tanke på at vi hadde en creditperiode før eksamensperioden begynte, blir den egentlig bare enda lenger. Rart å tenke på at den snart er over. Det skal bli så fantastisk godt at jeg har ikke ord!
Planen nå er å lære meg øret før jeg legger meg, så er jeg ikke såå langt bak planen hvertfall.
Ellers har jeg vært i et lite bursdagsselskap i kveld. Helle ble 23 år, så da ble jeg bedt på pizza, godteri, kake og is. Og The Notebook (som jeg desverre ikke fikk sett ferdig pga lesingen som ventet på meg her).
Var veldig koselig, hvertfall. Helle hadde pyntet leiligheten med ballonger og annen bursdagspynt. Når jeg kom fikk jeg bursdagshatt, pappglass med navnet mitt skrevet på, og Ole Brum tallerken til maten. Skikkelig barnebursdag, altså. Og det var koselig! Man må holde på barnet i seg, selvom man blir eldre :) hehe.
bilde fra weheartit.com

God natt til dere!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar