27.06.2011

Klærne jeg vant i konkurransen

I mangel på noe annet å skrive om, tenkte jeg at jeg likegodt kunne vise frem hva jeg bestilte for pengene jeg vant i konkurransen med Modette og Bubbleroom. Fikk presangkortet i dag, så nå er det på vei hjem i postkassen, og (forhåpentligvis) fremme innen jeg kommer hjem. Ble en del annet enn antrekket jeg vant med, for mye var utsolgt + at jeg tenkte litt på hva jeg får mest bruk for og "trenger"

Tror denne jakken blir fin både over pene kjoler, og andre mer hverdagslige klær.


Endelig fant jeg en søt blondeshorts. Passet perfekt at den kom nå!:)


Tror kanskje dette må være verdens søteste topp, sant?

Får tydeligvis ikke nok av shortser i år.. Håper det blir en finværssommer!
Jepp. Så det var det :) Synes jeg fikk ganske mye fint for pengene. Nå gleder jeg meg enda litt til, til å komme hjem. Hvis det er mulig!? Tror kanskje jeg gleder meg maks fra før, egentlig. Men nye klær er alltid morsomt å møte sommeren med!
Ha en kjempefin kveld! Jeg har en hel lesekveld foran meg. Hodet mitt fungerer heldigvis bedre i dag enn i går, så forhåpentligvis får jeg tatt igjen litt av det jeg "tapte".

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar