16.06.2011

Endelig!

Ah. For en uke siden spurte jeg meg selv når uflaksen skulle ta slutt. Og jammen tok det ikke mer enn noen dager!
Denne uken har vært såå bra. Startet med super eksamen i nursing på tirsdag, konkurransen jeg vant i går, og i dag er jeg fiks ferdig med biokjemi! Var på ingen måter en super eksamen i dag, men jeg klarte det! Og jeg ble faktisk så letta at jeg gråt av glede når jeg gikk ut av skolen. Haha. I motsetning til for en uke siden, når jeg måtte trøstes med klemmer på vei ut.
Ah. Dere aner ikke hvor deilig det er! Det er helt fantastisk. Og for mange høres det sikker rart ut å være såå glad for å ha bestått en eksamen. Men biokjemi har lenge vært mitt verste fag, så det er ubeskrivelig godt å slippe å tenke på det noe mer!
Og jeg har tilogmed nesten blitt litt glad i professor Dobrota. Nesten. Tenk at professoren jeg har fryktet mest av alle, skulle vise seg å egentlig være en hyggelig mann. Han har hele tiden vært snill mot meg, selvom jeg ikke akkurat er noen stjerneelev i faget hans. Det synes jeg er veldig positivt!
Nå er det bare én eksamen igjen før sommeren. Anatomi om akkurat 3 uker. Begynner endelig å se enden på dette :)
Men nå skal jeg sove. Bare ned til Helle å feire med en kakebit først :D
Har faktisk ikke sovet på 30 timer eller noe. Fant ut i natt at ståkarakteren på denne eksamen var viktigere enn et par timer med søvn :) Hvertfall siden jeg kan ta søvnen igjen nå med et smil om munnen. Etter kake!
Hadet bra fra glad jente, igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar