17.06.2011

Siste ukens nettshopping

Siden jeg har verdens beste kjæreste, fikk jeg forrige helg lov til å velge meg ut bikinier og klær fra Victoria's secret som jeg fikk bestille hjem :D Tenkte at jeg kunne jo vise hva jeg har bestilt.
Gleder meg masse til å bruke det når jeg kommer hjem om tre uker!
Har bestilt både shortsen og genseren.



Bare shortsen her :)
 Gleder meg til å ta det i bruk! Jeg er nok over gjennomsnittet glad i bikinier, og har egentlig altfor mange fra før. Men hvem kan motstå disse? Ikke jeg.
I tillegg har jeg kjøpt en kjole fra side2 vintage , en internettside jeg nylig har funnet hvor man får kjøpt både brukte og ubrukte klær til en billigere penge. Veldig moro! Og tror nok man får gjort noen kupp. Kjolen jeg har kjøpt ser slik ut:
Også har jeg jo det presangkortet jeg vant fra bubbleroom.no, og! Får se hva det blir til at jeg bestiller derfra, for et par av tingene jeg hadde i antrekket jeg satt sammen finnes ikke lenger i størrelsen min. Men det er nok av annet fint å velge mellom! Jeg er så glad for at jeg vant :D

Vil vel si at det har blitt en god del mer netthandling enn vanlig denne uken. Men det er jo så utrolig mye fint! Og nå kan jeg glede meg litt ekstra til å komme hjem om tre uker. Selvom det selvfølgelig er ting som er mye viktigere enn klær som venter på meg. 
Gleder meg masse til å se dere hjemme igjen <3
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar