07.06.2011

Gårsdagen i bilder

Startet dagen med å lese om hormoner...
Solen skinte, så jeg tok på meg lette sommerklær, og hadde planer om å ta en tur til byen for å kjøpe is i løpet av dagen..
Men plutselig kom uværet.. 

Jeg fikk melding av Helle, som ba meg ned til henne. De er så snille og passer på meg som ikke er så glad i lyn og torden :) Men jeg skulle være flink, så jeg satt heller på radioen på høyt volum for å overdøve tordenet utenfor.


Drakk mye vann for å bedre tordenværs-hodepinen min..
Men tilslutt ga jeg meg, pakket sakene og gikk ned til Helle. Der søkte jeg ly i noen timer. Var faktisk ikke så mye uvær på hennes side av bygget heller. Veldig lokalt over fjellene på min side, da altså.
Gikk etterhvert hjem, for så å dra på Lidl for å kjøpe inn kveldens/nattens raske energi

Spiste tidenes herremåltid (nei).

 Beudret solnedgangen over fjellene igen...


Leste selvfølgelig masse mer...

Spilte litt Pacman i pausene..
... og plutselig var klokken
HALV 4! På tide å legge seg. Tiden går fort når man koser seg med biokjemi...
Spennende innlegg, eller hva? Nei.. Tror jeg fint kan droppe å skrive om hvordan dagene mine er for tiden, hehe.
I dag er det siste innspurt før eksamen nr 3. I morgen er skiftlig, og torsdag er muntlig. Vil, vil, vil klare det!

Krysser fingrene, og setter i gang med lesing igjen :)
Send meg noen lykke-til tanker i morgen, da!
Hadet :)

2 kommentarer:

  1. Et herlig studentliv:-) Vi ønsker deg lykke til!

    SvarSlett
  2. hehe. kjempeherlig! tusen takk :)

    SvarSlett