11.06.2011

God dag

Har startet dagen med å sove lenge og se film i senga. Veldig deilig! Kan ikke huske sist jeg gjorde det, men det er jo lurt å ta seg et lite avbrekk. Ikke bare stå opp tidlig hver morgen og se rett ned i bøkene.
Kvelden i går var veldig koselig. Alle er jo så søte og tok vare på meg som var litt nedfor etter stryken. Ble bedt både hit og dit, noe jeg setter veldig pris på. Tok hvertfall turen til Torill og Kine, hvor vi så på film og spiste taco. Senere dro vi videre til noen andre jenter i klassen, som hadde innflytningsfest i sin nye leilighet. Var veldig fint å gjøre noe helt annet, selvom det selvfølgelig ble en del biokjemiprat. De fleste andre var jo der for å feire :) Etter lite søvn de siste dagene dro jeg hjem tidlig for å sove ut. Og det har jeg fått gjort!
I dag er planen å lese. Hva jeg skal lese, vet jeg ikke. Har tre fag jeg bør lese i, så tenker det blir litt av alle.
Først skal jeg i hvertfall komme ordentlig i gang med dagen.
Så vi snakkes.
Ha det fint :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar