01.06.2011

Hater torden

Må bare innom for å få ut litt frustrasjon for klimaet her nede. Eller nei.. Klimaet er egentlig ganske så supert iogmed at det i mai er mye varmere her enn det er på de beste sommerdagene hjemme. Men med varme kommer torden, og det er det jammen mye av. For de av dere som leste bloggen min i sommer, så husker dere kanskje at jeg satt og var litt redd for lyn- og tordenværet som herjet utenfor. Vel, nå er det ikke problemet lenger at jeg er redd, men heller det at jeg får så vanvittig vondt i hodet. Så og si hver dag kan hodet mitt fortelle meg om det begynner å tordne eller ikke. Og i dag er en sånn dag. I dag når jeg endelig skulle få satt med ordentlig ned med biokjemien. Æsj. Og all verdens av vann hjelper heller ikke.
Men men. Det er ikke noe å få gjort noe med. Får vel heller legge meg tidlig for en gangs skyld, og håpe på en bedre dag i morgen :)
Men solnedgangen i dag var spesielt fin, da.

Hadet igjen!

 for et merkelig innlegg å skrive egentlig.. det hjelper jo ikke akkurat på hodepinen å klage her. jaja...


Følg gjerne bloggen min på bloglovin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar