01.06.2011

Enda en eksamen overstått

Endelig ferdig med slovakiskeksamen! Føler at jeg har brukt innmari mye lenger tid på den eksamen enn hva jeg hadde sett for meg på forhånd. Men men. Nå er den ferdig, og det gikk jo fint! Så da er jeg jo veldig fornøyd :)
Etter eksamen tok jeg en is i byen sammen med Martine. Nå sitter jeg hjemme og er klar for å begynne å lese biokjemi for fullt. Skriftlig

eksamen er om en uke, og muntlig er dagen etterpå. Utrolig deilig å være ferdig med disse små eksamene (bortsett fra nursing) nå, sånn at jeg kan konsentrere meg om de store. Har planer om å komme meg på skolen eller på biblioteket for å lese fremover også, kanskje det fungerer enda bedre.
Men jeg får vel bare sette i gang :) Så kanskje jeg om en uke kan skrive har enda en eksamen er overstått igjen! Legger ved et søtt bilde sånn at innlegget ikke blir så kjedelig:
Hadet bra!

Følg gjerne bloggen min på bloglovin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar