23.06.2011

Inspirasjon: Soverom

Jeg elsker å gå inn på weheartit i pausene mine. Det er uendelig av fine bilder der. Spesielt godt liker jeg å søke på interiør, og bare se side etter side med inspirerende interiør. Her kommer noen soveromsbilder. Mye av det er for "ekstremt" til at jeg noen gang kunne hatt det sånn, men det er allikevel utrolig morsomt å hente litt inspirasjon.

Utendørs soverom?

Fin seng, sant? Jeg vil ha en sånn. Prinsesseseng, nesten.

Garantert ikke den mest behagelige sengen å sove i, men fin til en powernap, da :) 


Synes det er utrolig stilig med en murvegg i rommet sånn som her. Og liker godt blandingen mellom det "myke" og "harde" i dette soverommet.

Ikke akkurat et soverom, ,men... Jeg kunne godt sovet i en sånn!





Også må jeg avslutte innlegget med noe helt annet. Må nemlig gratulere morfar med dagen i dag!
Gratulerer med dagen, morfar <3
Ha en fin dag, alle sammen!
Jeg skal endelig møte mennesker igen i dag, etter noen alenedager her med lesing. Middag om 2 timer blir koselig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar