23.06.2011

Pakke i posten II

Jeg er så heldig. Nå har jeg fått pakke i posten igjen. Denne gangen av mamma og Asbjørg (hennes venninne, og min filletante). Forrige helg var de på jentetur i Frankrike, og snille som de er, tenkte de på meg.
Fornøyd med pakken under armen :)
Og her kommer innholdet:
Jej! Favorittgodteriet!

Og sjekk da. MASSE lakris. Perfekt pose! Skjønner ikke at de ikke har lakris i dette landet!?

Duftelys/røkelse fra Asbjørg. Kjempekoselig!


Verdens søteste små syltetøyglass fra Frankrike. Og te og sjokoladepulver!

Dette blir mitt nye belte!
Heldig, ja? Jeg vet det. Tusen takk verdens beste mamma og Asbjørg! Det er så koselig med sånne oppmuntringer. I dag er det akkurat 2 uker igjen, forresten. Gleder meg til å bli ferdig.

I går tok jeg meg en sykkeltur. Begrenset hvor langt jeg kan sykle på denne sykkelen, da
Men den er søt, sant? Jeg er veldig glad i sykkelen min.
Dro i hvertfall innom byens lille kjøpesenter, og tok en liten titt. Var på New Yorker, og der var det jammen salg. Flaks! Fikk kjøpt meg en kul, gul veske.

Det beste er at den kostet ingenting. Det er en ting man kan like med Slovakia!

Hadde en kjempekoselig middag med Torill, Kine og Martine i dag, og. På Insomnia får vi disse søte "forrettene". Veldig gode. Men har en tendens til å noen ganger spise meg mett på dem før jeg får maten.

Ok, men nok prat fra meg i dag. Tilbake til lymfesystemet. Og Godt og Blandet<3 Med dette overlever jeg to uker til med lesing.
Ha en fin Sankthansaften :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar