07.07.2011

Ferdig med anatomi :D

Jaaaaa.
Jeg trenger vel ikke si mer?
Aldri mer anatomi!
Og jeg er så glad at jeg har ikke ord. Har nå pakket vekk alle bøkene mine, og for første gang på flere uker ser jeg faktisk spisebordet mitt. Og anatomibøkene står fint plassert i hyllen for bøker jeg er ferdig med.
Jippi!
Nå er jeg så innmari glad for at jeg valgte å ta den eksamen før sommeren fremfor fysiologien.

Nå skal det spises, soves, vaskes, ryddes og pakkes. Og sola skinner ordentlig for første gang på lenge.
En solskinnsdag på mange måter, altså.
Ha en kjempefin dag, dere. <3

2 kommentarer:

  1. Nå skal det bli deilig å få deg hjem og skjemme deg bort litt:-)Festival, sommermat, lange bord, båtturer..........God tur hjem!

    SvarSlett
  2. Det skal bli supert å komme hjem og :D
    Gleder meg masse!

    SvarSlett