07.07.2011

Nattetanker

Sitter her i flomlys på kjøkkenet. Klokka er 01.06, og det er mine siste timer med lesing før sommerferie.
Jeg har altfor mange oppgaver som skal gjennomgåes før eksamen, og altfor liten tid. Egentlig bør jeg være stressa som bare det. Men jeg er egentlig bare glad.
Glad fordi at uansett om jeg kanskje ikke klarer eksamen om noen timer, så er jeg på vei hjem om ett døgn og 4 timer. Og jeg gleder meg så innmari mye. Og uansett hvordan det går i morgen, kan jeg dra hjem og være fornøyd med innsatsen min dette skoleåret. Håper selvfølgelig av hele mitt hjerte at jeg kan få litt flaks med oppgavene jeg trekker i morgen. Ingenting hadde vært bedre enn å trekke noen oppgaver jeg er trygg på.
Men uansett har jeg faktisk ferie om 10 timer. Smiler ved tanken!
Håper jeg kommer med en ordentlig gladmelding her når den tid kommer. Hvis ikke kan jeg love dere at under den eventuelle skuffelsen, er det egentlig ganske mye glede og. Denne sommeren har virket så evig langt fram i tid, og nå er den her snart.
Håper dere sender meg mange gode tanker.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar