31.08.2011

Bergensdager

Hei!
Jeg har det fortsatt bare bra her i Bergen. Har kost meg og slappet av hver dag i en uke nå. Så nå er jeg god og uthvilt!
Siden sist har jeg blant annet vært på kino som jeg snakket om. De som enda ikke har sett Hodejegerne bør se den. Spennende fra start til slutt :)
Har også vært noen turer og kikket i byen, sett enda mer på tvserier, og slappet av enda mer. Ja. Jeg lever et ordentlig slaraffenliv her!
Men i morgen er det slutt på det. For å få litt mer fornuftig ut av dagene mine, kontaktet jeg en øre, nese, hals lege og spurte om å få være med å kikke litt. Ikke som en jobb, men kun for læringens skyld. Så i morgen tidlig (veldig tidlig) drar jeg utover til Nesttun for å ha min første dag. Én dag i uken driver de med kirurgi der, og det er i morgen. Så det blir kjempespennende å få være med på!
Håper jeg får sett, opplevd og lært masse nytt!
Har jo ikke lært noe annet om øre, nese, hals enn anatomien og litt om noen undersøkelser i fysiologi, så det blir garantert veldig mye nytt og spennende i morgen.
Jeg er kjempespent!
Dessuten har jeg jo ikke fått jobbet noe i sommer iogmed at jeg leste til eksamen, så det passet perfekt at jeg kunne bli med på dette sånn at jeg og får litt klinisk input før neste semester starter :)

Ellers holder jeg på å pakke litt nå. Drar en tur hjem til Larvik i morgen kveld. Stian skal holde kurs hele helgen, så da drar jeg likegodt hjem og treffer litt venner og familie i mens :)
Skal en tur til Oslo fra fredag til lørdag blant annet. Der skal jeg overnatte hos søte Louise.

Gleder meg masse!

Det er såå godt å ha ferie! :D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar