02.09.2011

Første dag på øre-nese-hals

I går var, som jeg håpet, en veldig lærerik og spennende dag.
Fikk sett veldig mange operasjoner, stort sett folk som skulle fjerne mandlene.
Fikk se veldig nærme og nøye hvordan det skal gjøres, så hvis jeg noen gang skal lære dette selv, tror jeg det sitter ganske støpt etter denne dagen. Det var også veldig spennende å se hvordan det foregår med operasjoner i narkose.
Merka veldig at det er sånne dager som det jeg lærer mest av. Mange verdier fra fysiologien, for eksempel. Nå har jeg noe å "koble det til". Mye enklere å huske det da :)
Skal tilbake på mandag for å oppleve en mer vanlig dag på klinikken. Det blir helt sikkert veldig spennende det og, så jeg gleder meg masse!

Nå er jeg i Larvik. Kom hjem til kinamat i går kveld. Nam!
Om ikke så lenge skal jeg møte Kine og kanskje Madeleine og spise en lunsj. Det blir kjempekoselig! Senere skal jeg inn til Oslo og ha en super kveld med Louise og Henriette.
Så dette blir garantert en finfin dag!
Jeg får komme meg ordentlig i gang med dagen, da!
Ha det fint :) Og god helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar