12.08.2011

La Bastide de l'Ange

Her kommer bilder av huset vårt. Englenes gård, betyr navnet. Koselig, sant?




Her sitter vi i det lille huset våres (sofaen skal byttes)

Innkjørsel





Stian og mitt sitt bad

.. og kjøkken

Utekjøkkenet




Kjøkkenet i hovedhuset







Stian og mitt sitt lille hus ved siden av hovedhuset.






Her ser jeg frem til mange fine minner i årene fremover. Det skal bli spennende å innrede, og etterhvert begynne å leie ut huset. Gleder meg allerede masse til å kose meg der neste sommer (selvom jeg selvfølgelig skal få inn noen helgeturer før den tid, da).

Nå har vi vår siste dag her i Frankrike. I morgen tidlig begynner pappa, Stian og jeg å kjøre oppover Europa. Det blir nok en kjempekoselig kjøretur!
Rart at ferien allerede er over. Når jeg kommer hjem nå er det rett til eksamensstress i Slovakia. Huff...

Nå skal jeg nyte den siste dagen.
Hadet bra <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar