16.08.2011

Fine dager i huset og marked i Lorgues

På mandagen kom Katrine, Asbjørg og Hans til Frankrike også. Nytt besøk "feiret" vi med middag på vingården litt lenger opp i gata.











Hvem er sterkest?

haha. Annsiktsuttrykket var i hvertfall på plass...

Guttene ser på fotballkamp i bassenget

Huset vi leide nå hadde et kjempekoselig uteområde.


På tirsdagen dro mamma, Asbjørg og jeg på marked i Lorgues. Det var et ganske stort marked med sinnsykt mange mennesker, så vi fikk ikke gått halvveis engang, tror jeg.

Prøver kjole og hatt..



Mitt nye, søte sengeteppe som allerede er plassert i huset i Frankrike <3

Fine venninner!
Nå er jeg hjemme igjen. Kom hjem i går ettermiddag etter noen dager med veldig mye kjøring!  Men tiden gikk fort, og det var en kjempekoselig tur! Kjenner at jeg gjerne skulle dratt tilbake til Frankrike nå. Selvom det alltid er litt deilig å komme hjem, da. Men denne gangen vet jeg at jeg har en stressende uke foran meg iogmed at eksamen bare er én uke og to dager unna. Uff. Drar til Slovakia på fredag. Gleder meg IKKE. Men sånn er det vel alltid.
Sola skinner i dag. Vet ikke helt om det er varmt nok til å ligge ute og lese egentlig, men jeg prøver likevel. Må nyte sommer og sol mens den er her. Høsten kommer altfor fort...

Ha det bra!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar