28.08.2011

Lykke!

Mine første feriedager har vært kjempefine!
Jeg har kosa meg sååå mye! Vi har slappet av, sovet lenge, vært noen turer i byen (shoppa litt), spist god mat både hjemme og ute, sett på tv-serier, og i dag har vi vært på tur til Ulriken. Det var en kjempefin tur, men jeg må innrømme at jeg ble ganske så sliten i de bratte bakkene oppover. hehe.

Kjempefin panoramautsikt!



<3
Stian tok egentlig et bilde av meg og på vei opp der, men jeg ser rett og slett kjempesinna ut! haha. Ikke noe turglede i det bildet, hvertfall!
Nå er Stian i et møte, og jeg sitter i sofaen og skal redigere noen bilder til hjemmesiden til huset i Frankrike. I kveld er det hjemmelaget pizza og kino på planen. Gleder meg til å se Hodejegerne!

Det er så fint å ha ferie at jeg har ikke ord. Bare koser meg. Det er faktisk over et år siden sist jeg hadde ferie sånn som nå. Sånn at jeg ikke har noe lesing hengende over meg. Fantastisk følelse!
Hadet bra :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar