19.08.2011

Og her satt jeg igjen

Da er jeg tilbake i Martin.
Det er veldig rart. Det føles som om jeg akkurat har vært her. Det har jeg jo egentlig nesten og.
Denne sommeren har gått vanvittig fort. Men selvom den ikke har vært så lang som den pleier, føler jeg at jeg har fått kost meg og opplevd utrolig mye. Det har helt klart vært en av de beste sommerferiene :) Ønsker meg tilbake til start igjen. Vil gjøre alt på nytt.
Men nå er jeg jo her. Har vært og gjort en storhandel på Tesco. Som forresten til min store glede har fått Candy King smågodt nå! Jeg hadde selvfølgelig håpet at det skulle være litt ordentlig lakris i hyllene der (det er det nemlig mangel på i dette landet), men det var det ikke. Men uansett. Smågodt er smågodt!
Dessuten kommer det Mc Donalds i byen her etterhvert. Dette blir jo regne storbyen!

Forresten. Jeg stod på kjøkkenet i sta og hørte på høy musikk mens jeg lagde taco. Og plutselig forsvant både musikk og lys. Det var helt mørkt her (det blir veldig tidlig mørkt på kveldene i forhold til i Norge). Jeg tenkte at det sikkert var min sikring som hadde gått, men da jeg kikket ut vinduene var det ikke lys noe sted. Det var helt mørkt. Og det eneste jeg hørte var masse bilalarmer. Veldig rart!
Jeg kom meg hvertfall rundt med lyset fra dataen, og fikk tent noen stearinlys. Og heldigvis tok det ikke for lang tid før strømmen var tilbake igjen. Det var vel byens måte å si velkommen tilbake, på.

savn!
Planen var egentlig å lese litt i kveld. Bare for å komme i gang med repetering. Men jeg følte at det ble for stusselig. Så jeg fant heller frem pysjen, og ligger nå i sofaen med godteri og jentefilm. Jeg må ha en myk start på mitt ukesopphold her :) Det blir nok lesing og stress i dagene fremover allikevel.

Ha en fin fredagskveld!

2 kommentarer:

  1. Har du ferie igjen etter denne eksamenen? Hva skal du da?:) Og når begynner du for fullt igjen?
    -Maya :)

    SvarSlett
  2. Etter denne eksamen har jeg ferie i 2 uker. Hvis jeg klarer den, da :)
    Da skal jeg til Stian i Bergen, og mest sannsynlig observere på en Øre, nese, hals klinikk der. Helgen midt i ferien skal jeg hjem til Larvik og besøke noen venninner i Oslo :) Semesteret starter igjen 12. september.

    SvarSlett