19.08.2011

Ste Maxime, Cruise, Port Grimaud & St Tropez

Enda fler bilder fra vår siste uke i Frankrike.
Ble en del utflukter denne uken og. Var faktisk kun én hel dag i huset.
Stian, Jørgen, Katrine og jeg dro noen turer ned til kysten på kveldene blant annet. Veldig deilig når det bare tar 20-30 min på motorvei før man er nede i de koselige byene ved kysten. Den ene dagen dro vi til Ste Maxime for å spise middag, og en annen dag dro vi til Port Grimaud for å spise, og etterpå videre til St Tropez for å se på livet der. Det er jo alltid moro å få med seg :)

Ste Maxime og Port Grimaud er mine to favorittbyer i Frankrike. Ste Maxime var min klare favoritt helt til vi var i Port Grimaud i fjor sommer. Port Grimaud er som et lite mini Venezia. Garantert en av de mest sjarmerende og spesielle byene (hvertfall som jeg har vært i). Men hvertfall. Her kommer bildene.


I Ste Maxime

Mamma og Asbjørg venter på cruisebåten (helt i bakgrunnen der)




Visekapteinen og hans familie er familievenner av Stian, så vi var så heldige som fikk lov å besøke dem på båten.
Da ble det kjempegod lunsj og kos ved bassenget!







Klare for middag i Port Grimaud og en tur til St Tropez

En av de mange koselige stedene i Port Grimaud

På havna i St Tropez


Nå kommer mamma om litt over en time for å hente meg. Turen går til Slovakia igjen. Æsj. Jeg vil ikke.
Men jeg får vel gjøre meg klar og pakke ferdig.
Ha en fin dag :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar