03.10.2011

Fantastisk helg

Da er jeg tilbake i Martin etter en herlig helg i Frankrike. Utrolig hvordan jeg bare koblet helt av og bare slappet av og koste meg til det maksimale. Må si det ikke fristet noe særlig å dra derfra i går ettermiddag, men jeg håper det ikke blir så altfor lenge til neste gang. Tok i allefall mange bilder på turen. Sånne minner må jo foreviges.
Når jeg tenker meg om, ble det faktisk ganske mange bilder, så jeg tror jeg bare deler dem opp i to deler sånn at ikke dette innlegget blir evig langt.

Fra flyplassen tok vi bilen langs kysten for å se litt mer enn bare motorvei. Kystveien er utrolig fin. På veien stoppet vi i Cannes og spiste lunsj.

Herlig utsikt fra restauranten

Etter bilturen og en liten tur innom noen møbelbutikker (trenger jo en del til huset), kom vi frem til deilig ettermiddagssol.

Rett ut i bassenget.


Spiste kjempegod mat og koste oss hele kvelden før vi tok natta. Kan ikke huske sist jeg sov så godt. Kanskje det var noe med stillheten som gjorde det? Det var i hvertfall utrolig godt.
Våknet opp til nydelig morgensol...




og crepes til frokost..

Pappa og jeg tok enda en tur i møbelbutikker. Innmari mye fint! Gleder meg til alt er ferdig.
Senere tok vi en tur til Draguignan for å se i butikkene...
 ... men der hadde visst alle lunsjpause.
Da gikk turen videre til en vingård vi fikk høre om av de forrige huseierne. Det var ubeskrivelig fint der. Helt fantastisk.


Château de Berne










Blir sulten bare av å tenke på den gode maten vi fikk...



Etter en kjempefin opplevelse på Château de Berne, dro vi hjem for noen siste timer i ettermiddagssolen igjen. 





Hadde nok en fin kveld ute på verandaen..



Se forresten på hjemmesiden til huset som Stian har vært så flink og laget, labastidedelange.no.
Synes han har vært skikkelig flink :) Er det noen som vil leie hus i Frankrike? hehe.

Nå skal jeg kose meg med fredagens idol før jeg legger meg.
Ha en fin kveld og god natt. <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar