04.10.2011

Siste dagen i Frankrike

.. startet med en kjempegod frokost i solen.





tittei!
 Vi koste oss noen siste timer ved bassenget..
... før vi tok turen til Nice
fine promenaden <3

Satt oss på en fortausrestaurant og spiste crepes.


Før vi dro til Frankrike googlet jeg om det var åpent i butikkene i Nice på søndager. Ville jo gjerne se litt i butikker (Zara) når vi først var et sted hvor de fantes. Men til min skuffelse stod det at det ikke var åpent noe sted. Men, mens vi satt og spiste crepes så vi overraskende mange med poser fra f.eks Zara og H&M, og bestemte oss for å gå opp i sentrum for å se. Og gjett hva?  
Det var åpent! Kun denne ene søndagen. Snakk om flaks!
Fortet oss igjennom butikken før vi tok taxi til flyplassen.. 


... og ble enige om at det hadde vært en perfekt helg. 
Jeg har kost meg kjempemasse. To supre dager med full avslapping, god mat og drikke, sol, bading og spesielt godt selskap.
Har fått gjort utrolig mye bare på en liten helg. Veldig fint å se at det er mulig å dra dit for bare 2 dager, men allikevel få kjempemasse ut av dem!
Gleder meg til neste gang jeg skal nyte Frankrike igjen :)

Men først er det Bergen! Om bare 3 dager :D Jippi!  Kiler i magen!

1 kommentar:

  1. Tie bazénové fotky sú super :)
    Škoda, že si neviem preložiť komentáre k nim :D :)

    SvarSlett