04.11.2011

Ferdig med dagens credit

Haha. Dette har vært en komisk dag! Sååå mye bedre dag enn i går. Bildet jeg la til i innlegget mitt i går passet nok veldig bra til virkeligheten ;)
Har i allefall lært å sy i kirurgien i dag. Synes selve syinga var litt knotete og vanskelig, men knytinga fikk jeg taket på etter noen forsøk! Vi sydde i stoff da, noe som er litt vanskeligere enn hud med det utstyret som brukes. Var moro å lære uansett! Må bare passe på å repetere det litt innimellom, sånn at det ikke går rett i glemmeboksen!
Fikk også se noen røntgenbilder i dag. Må ærlig innrømme at jeg hadde litt problemer med å se "feilene" på bildene, men det var allikevel veldig morsomt å få høre og se hvordan legene finner ut av det. Mye mer interessant enn jeg trudde på forhånd.
Ellers hadde vi en veldig morsom opplevelse i kirurgien i dag også. Derfor en "komisk dag" som jeg skrev. Hehe. Jeg ler når jeg tenker på det!
Tidenes morsomste surgery practical - det er sikkert!

Avsluttet skoledagen med creditprøve i patologisk fysiologi, som jeg faktisk tror gikk bra! Har en god følelse hvertfall, men man vet jo aldri. Og resultatene kommer ikke med det første, så jeg får bare vente og se.
Nå tenkte jeg å sette i gang med fremføringen jeg skal ha i patologisk anatomi på mandag. Temaet er fysiske årsaker til kreft. Ganske spennende egentlig, men som sagt ikke et tema vi skal ha på prøven neste mandag, noe som gjør det til et større tiltak å sette seg ned med. Jeg får gjøre det beste ut av det!
Kan hvertfall se frem til en koselig kveld med Martine senere. Gleder meg til det :)
Ønsker dere en fin fredag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar