05.11.2011

Mer bilder fra jeg var hjemme

Tok noen fler bilder mens jeg var hjemme. De fleste helt uten mening, men jeg kan jo dele dem likevel :)



Tenkte jeg skulle skryte litt av maten Louise og jeg lagde til lunsj på lørdagen, men jeg innser at det kanskje ikke ser så delikat ut på dette bildet. Men det var veldig godt, altså!





Bord dekket og klart til bursdagsfeiring!

Må selvfølgelig ha med disse utkledde barna som tilslutt kom og fikk godteri av meg. Gjennom vinduet.

Sånn, det var det.
Nå er jeg sliten. Har sittet med fremføringen min i hele dag, og har endelig blitt ferdig å skrive ned alt og lage power pointen. Det tok mye lenger tid enn jeg trudde, men da blir det forhåpentligvis bra nok.
Nå skal jeg slappe av litt, tror jeg. Skal ut og spise om en time, og ser ikke helt nyttigheten av å sette meg ned for å lese til prøven i denne ene timen. Får heller satse på en fin dag i morgen, og at jeg raskt lærer meg det jeg skal si om kreft sånn at jeg kan bruke tiden min på andre ting.
Ha en fin lørdagskveld :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar