01.11.2011

01.11.11

Litt bilder fra dagen











Disse gavene fra gode naboer var så fint pakket inn at jeg nesten ikke ville åpne dem!
Har hatt en super bursdag! Har som sagt vært i byen med Jørgen hele dagen, og hatt besøk av tante, onkel, to fettere og lille kusine i kveld. Kjempekoselig :) Fikk en bok med masse bilder tatt av en kjent fotograf av dem. Masse inspirasjon å hente!
Har ellers også fått kjempemasse annet fint og koselig som f.eks klær, penger, sko, pynteting, ridetur i solnedgang på stranda når vi er på cruise, manikyr på cruiset, bakeutstyr, øredobber, undertøy, og ellers mange, mange fine gaver. Jeg er heldig, og setter veldig pris på alt. Men viktigst av alt: Jeg har hatt en herlig bursdagshelg med de jeg er glade i!
Dessuten har jeg fått utrolig mange bursdagshilsner i dag. Så utrolig koselig med så mange som ønsker meg gratulerer med dagen!
I morgen går turen tilbake til Slovakia. Blir rart etter nesten en uke hjemme. Som, som alltid har gått altfor fort. Men har faktisk bestilt tur til Frankrike i dag. Drar nedover for å lese til eksamen med Stian 17.-21. november. I tillegg har jeg bestilt meg en tur hjem helgen etter. Mye reising dette semesteret. Men det er sånn jeg liker det :) Gleder meg masse til nye turer! Det er alltid mye enklere å dra når jeg vet hva og når jeg kan glede meg til neste gang.
Nå er det god natt. Skal opp tidlig i morgen for å lese. Har vært altfor lat på den fronten i helga, med tanke på at jeg har stor credit allerede på fredag. Men det ordner seg helt sikkert. Har hvertfall fått masse ny motivasjon, og det er tross alt veldig viktig.
Natti!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar