30.11.2011

Julestemning

God kveld (eller god natt, iogmed at jeg er på vei til å legge meg).
Håper dere har hatt en fin dag.
Dagen min har blitt brukt til skole og lesing for det meste. Jeg har fremføring om lungebetennelse i mikrobiologien i morgen! Men har lest med litt julestemning og. Vi pyntet nemlig til jul her i går. Så nå er jeg klar for 1. desember i morgen.. Blir koselig å begynne å åpne kalenderne mine. Det blir på en måte en slags nedtelling til jeg skal hjem. I tillegg til nedtelling til jul, selvfølgelig. Å, som jeg gleder meg! Tror nok tiden dit går fort. Etter i morgen har jeg bare 2 skoleuker med undervisning igjen. Tenk det. Denne høsten har gått så vanvittig fort!
Men uansett. Tenkte å dele litt av min julestemning med dere før jeg legger meg.
Kopper og lys jeg fikk av Kine i forsinket bursdagsgave når jeg var hjemme i helgen. Lyset gir en lukt av jul på hele kjøkkenet, og koppene er supre med advent teen jeg fikk av Stians farmor.
Jeg fikk også denne søte julestjerna til å ha lys i av Kine. Kjempekoselig! Og morsomt å ha en litt annerledes julestjerne hengende i vinduet.


Det blir ikke ordentlig jul uten disse lysene i vinduet.
Lyset de gir minner meg om når jeg var liten.

Jeg har to esker med julepynt (spesielt mange julekuler), og noen utvalgte har blitt hengt opp i vinduet.

Lille Lykke (i bakgrunnen) har det fortsatt veldig fint. Han har nok litt julestemning han og, nå ;)

Og tilslutt adventslysene. Gleder meg til alle er tent. Da er jeg snart hjemme!
Det var litt julestemning fra meg.
Ha en kjempefin 1. desember i morgen. Her skal det "feires" med grøt og juleprogrammer på tv'n.
God natt!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar