29.11.2011

Ut på tur

Når jeg var hjemme gikk jeg en fin tur i frisk luft med mamma og pappa. I og med at jeg ikke var så flink til å ta bilder i Frankrike forrige helg, tenkte jeg å være litt flinkere denne helgen. Ser nå at det ble mye bilder av sola. Men sola liker vi, sant?


Glad for å være hjemme



Etter å ha gått en tur til Stavern med mamma og pappa, hentet jeg Stian og dro en tur ut på Rakke. Vi skulle se på de store bølgene stormen Berit hadde tatt med seg, men tror nok det hadde roet seg ganske mye når vi kom ut dit på ettermiddagen. Det var solnedgang, da, så vi fikk i hvertfall tatt noen fine bilder. Og litt frisk sjøluft fikk vi og. Jeg er så glad i sjøen.
Her kommer det noen (mange) bilder..









Åh. Nå vil jeg hjem igjen. Rart å ha vært med Stian hver dag i 10 dager nå, og plutselig ikke se han mer. Bestilte meg billett hjem til jul i går, da, så om nøyaktig 3 uker fra nå henter Stian meg på Gardermoen. Det blir supert!
Nå sitter jeg og forbereder meg til patologisk fysiologi som er i morgen.Temaet er cerebral ischemia, og jeg synes egentlig det er litt vanskelig. Hvertfall måten det er skrevet på i heftet mitt. Men jeg får komme meg igjennom det nå, så kan jeg belønne meg selv med litt julepynting etterpå kanskje!
Senere skal hele gruppa møtes til middag og film. Koselig kveld å se frem til :)
Ha det fint dere og!

2 kommentarer:

  1. Mange fine bilder, ser ut som du har hatt en fin helg!
    Tenkte bare å dele en sang med deg, som gir meg en rolig følelse oppi mye skole og stress :)
    http://www.youtube.com/watch?v=nrWMBC6yoME&ob=av2e

    SvarSlett
  2. Tusen takk for tips. Kjempefin og søt sang!
    Koselig at du ville dele den med meg :)

    SvarSlett