04.12.2011

2. søndag i advent!

To lys er tent i dag.

Og jeg fikk Godt og blandet i kaldenderen.
Ah, min favoritt!

Julebordet i går var koselig. Morsom og bra underholdning hele kvelden, og godt selskap rundt bordet.
Underholdningen bestod av blant annet taler, synging og gitarspilling, konkurranse, og en liveopptreden av fjorårets musikkvideosuksess. Det er mange flinke og kreative studenter her, hvertfall :) hehe.


Tidenes damenes tale!

Etter at middagen og alt underholdningsprogrammet var ferdig, var jeg egentlig veldig trøtt og klar for å dra hjem allerede.
Når jeg kom hjem ble jeg snakkende med Stian i telefonen i en og en halv time eller noe, så tidlig natta ble det vel ikke uansett. Men det var en koselig avslutning på kvelden :)
Ha en fin og avslappende adventssøndag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar