03.12.2011

Klar for julebord?

Sånn praktisk er jeg klar for julebord. Juleantrekket ligger klart og venter på at jeg skal hoppe inn i det med stor juleglede.


Men til tross for julestemning og ferdig planlagt antrekk, føler jeg meg egentlig ikke så klar allikevel. Vet ikke hvorfor. Merker bare at jeg er litt der at jeg bare vil lese og bli ferdig med alt som er igjen dette semesteret sånn at jeg kan komme meg hjem. Ikke bruke tiden min på ting som ikke gjør at hjemkomsten kommer raskere. Men datoen er den, den er. 20. desember. Uansett hva jeg gjør før den tid, kommer den ikke før den kommer. Og tiden går jo ikke noe fortere om jeg sitter hjemme og leser i kveld, tvert imot. Og det skal jeg jo heller ikke. Julebordet blir helt sikkert kjempekoselig! Bare en litt tullete holdning fra en jente som vil hjem.
Men jeg har uansett en del jeg skal lese på før jeg kan ta på meg penklærne, så vi snakkes!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar