15.01.2012

Curling og bytur i Bergen

Fra sol og sommer i Karibien til vinter i Bergen. Her har vi hatt en fin og aktiv helg.
Som jeg sa tidligere, var vi på curling på fredag. Virkerlig å anbefale! Mye morsommere enn jeg hadde trudd!
Hadde først en halvtime instruksjon, før vi spilte mot hverandre etterpå. Tilsammen var vi der i 2 timer, og tiden gikk utrolig fort! Sånn er det vel når man har det moro?
Spilte først på lag med Stian, men vi tapte ganske greit. Etterpå var det jentene mot guttene. Gjett hvem som vant? Jentene :)))




På lørdag tok jeg med meg Jørgen og Katrine til byen. Fløyen er vel obligatorisk første gang man er i Bergen?


Mine nye, kjære sko jeg ikke klarte å la stå alene i butikkhyllen mer selvom jeg egentlig ikke hadde råd til dem.



Vi synes dette gatenavnet var så morsomt!



Helgen stoppet selvfølgelig ikke her, men det gjør dette inlegget. Resten av vår koselige besøkshelg får komme senere.
Nå lages det vafler her. mmm. Herlig lukt!
Etterpå er det middagsbesøk hvor hel kalkun står på menyen. Det kan bli spennende!
Ha en fin kveld!

2 kommentarer:

  1. så mange herlige bilder :)

    bergen <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk!
      Vet, skulle gjerne vært her på heltid. Men jeg får nyte Bergen nå :)

      Slett