16.01.2012

Fine, fine himmel






Elsket lyset fra himmelen lørdag ettermiddag. Det var så fint! 

Her på vei for en liten treningsøkt med Stian. Han skulle lære oss litt turning. Vel, det er alltid like komisk. Haha. Jeg er virkelig ikke bygd for det. Men det er morsomt å prøve allikevel! Og jeg er støl på de merkeligste steder i dag, så det har vel vært litt trening i tillegg til all lek og moro :)
På kvelden spiste vi en god middag på Fridays. En fin lørdag, altså!
En ny dag i ny barnehage er over. Det er innmari koselig! Dessuten passer vikarjobbingen meg fint, synes jeg. Man vet liksom ikke helt hva morgendagen bringer. Jeg våkner av telefonen på morgenen som forteller meg hvor og når jeg skal jobbe, hvis jeg har sagt at jeg har mulighet. Og hvis jeg ikke trengs noe sted, kan jeg bare sove videre. Ganske ulikt meg å ikke ha ting planlagt, men nå er det det faktisk ganske greit.
Men jeg får sette i gang med eksamensoppgaver. Feriemodusen sitter støpt i hodet på meg enda, så det går altfor tregt. Men jeg koser meg og har det bra, og det er viktigst akkurat nå!
Ha en herlig mandagskveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar