21.01.2012

Det siste døgnet

Hei dere!
Har det så langt supert her hjemme i Larvik.
Dro rett fra flyplassen til kontoret til mamma og pappa for å ta en vaksine. Der ventet dette:
mmm. Spiste altfor mange, men det var det verdt. godt!
Mens jeg ventet 20 min etter vaksinen, satt jeg med ned på lunsjrommet med eksmanesoppgavene mine. Konsentrasjonen var på topp, så jeg bestemte meg for å sitte der en stund. Ikke feil å sitte og se ut på dette:
 Elsker utsikten. Og setningen som står på muren der.
Vi lever alle under samme himmel, men ikke har alle den samme horisont. 
Tolk det som du vil, fint er det uansett.

Kvelden i går var kjempekoselig. Den startet med mor&datter-shopping, etterfulgt av håndballkamp, hvor broren min spilte. Etterpå dro jeg til Louise og hadde en utrolig fin kveld! Godt å se venner jeg ellers ser altfor sjeldent, når jeg først er hjemme. Vi snakket i timesvis, både i sofaen og ute i boblebadet. Herlig!

Denne snøværsdagen startet med en gåtur med mamma. Det blåste, regnet og snødde om hverandre. Når vi kom tilbake var jeg våt fra ytterst til innerst, og så sånn her ut:
Skikkelig friske, røde kinn, håret dryppende vått og mascara som har funnet veien fra øyevippene til kinnene mine. Kanskje ikke så rart. Vi ble bokstavelig talt piska rundt av snøen i dag. Men godt var det. Og en fin start på dagen!
Ellers i dag har jeg vært på håndballkamper igjen. Har heiet så mye jeg kan med den stemmen jeg har (litt forkjølet nemlig), og hatt det kjempemorsomt!

I pausen mellom to håndballkamper dro vi til byen for å kikke litt og ta en lunsj.

Der fikk jeg prøvegått min nye "pelsjakke" kjøpt på supersalg. Elsker salg! Da kan man kjøpe sånne ting man kanskje ikke trenger, kanskje ikke får brukt så ofte, og kanskje ikke hadde tatt seg råd til ellers, men som bare er fint!
Nå er er MGP på TV'n. Neste uke er det i Larvik. Spørs om ikke jeg må ta meg en tur?

Uansett. Etter en altfor detaljert beskrivelse av mitt døgn, ønsker jeg dere en fin kveld, og håper deres fredag og lørdag har vært super og?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar