20.01.2012

St Kitts

St Kitts var en fantastisk øy. Ingen av oss hadde vært der før, og vi hadde heller ikke så store forhåpninger utifra hva vi hadde lest og hørt. Men den lille øya overraska stort. Ikke minst befolkningen der. Alt var så idyllisk og fint. Bilder sier mer enn tusen ord, så her kommer bilder fra vår supre stranddag på St Kitts.


Til venstre: atlanterhavet, til høyre: det karibiske hav


Herlig strand (sett bort ifra brannen bak der..)




Sjekk denne svære grisen! Han har vært på restauranten i 13 år, og fått alt av rester. Ikke rart han er så stor at fettet foran øynene gjør at han er blitt blind. Stakkars grisen!





Åh. Skulle ønske jeg hadde en liten ape. Var den ikke søt?
Mens jeg ble betatt av denne lille skapningen, ble Stian betatt av den litt større skapningen på 750kg jeg viste frem i sta. Haha!
Fantastisk dag, hvertfall. Akkurat som alle andre dager den ferien!
Men nå skal jeg straks på tur igjen. En mye mindre, da. Bare til Larvik, faktisk. Jeg får gjøre meg klar så jeg rekker bussen. Blir koselig å komme hjem. Gleder meg!
Ønsker dere en fin fredag så lenge <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar