18.02.2012

En god helgefølelse

Finnes det noe bedre enn en lørdag hvor du kan våkne når du vil, og bare bli liggende i senga og slappe av når du gjør det?
Det er en herlig følelse, synes jeg. Våknet for over en halvtime siden, men fremdeles ligger jeg her og koser meg. Kanskje jeg snart skal se ukens episode av One Tree Hill?

I går var jeg i bursdag til ei i klassen. Veldig koselig å få snakket ordentlig med alle igjen, både de jeg har vært på skolen med denne uken, og de jeg ikke har sett i det hele tatt siden før jul. Det kom ganske mange etterhvert, men jeg var trøtt et den første skoleuken og tok taxi hjem tidlig (måkeferdighetene her er ikke noe særlig å skryte av, så det å gå gjennom byen med skoletter ville tatt nesten en evighet). Dessuten kribla det i fingrene etter å gå hjem og bestille flybillett til Stian. Vi skal møtes i Krakow om 3 uker. Gjett om jeg gleder meg?
Når jeg drar hjemmefra liker jeg jo å vite når jeg ser alle neste gang, men denne gangen ble det faktisk ikke bestemt før i går. Men nå vet jeg akkurat hvilken dato jeg kan glede meg til, og det føles godt!
Og før den tid harjeg en langhelg i Frankrike å se frem til, så andre helgen i mars er der nok fortere enn jeg tror.
Nå skal jeg se en serie, og deretter stå opp for å se hva denne helgen bringer. Vet at jeg skal få gjort litt patologi i løpet av dagen, men før det skal jeg slappe av under dyna bittelitt til. Det er tross alt ikke hver lørdag her nede jeg kan unne meg det.
Avslutter med noen bilder fra rommet mitt jeg tok her om dagen, og ønsker dere en kjempefin lørdag!






4 kommentarer:

  1. Hei!
    Jeg har fulgt bloggen din lenge, men bare aldri kommentert! Du tar så utolig mye fine bilder til bloggen din, og skriver spennende :) Jeg studerer fysioterapi i Praha, og har også kjæreste i Norge, så jeg skjønner hva du mener med å ha en dato å se fram til!! :) Ønsker deg en strålende helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig at du gjorde det nå, da :) Og veldig hyggelig å høre at du liker bildene og tekstene, det setter jeg pris på!
      Høres kjempespennende ut med Praha. Håper du har en sånn fin dato å se frem til snart du og! Ha en kjempefin helg :)

      Slett