24.02.2012

Fransk frokost

Hei dere.
Startet dagen i dag en time før alle de andre i huset. I grunn veldig deilig, og litt ulikt meg å stå opp så raskt. Jeg satt meg i sofaen med et interiørblad og bare koste meg. Satt dørene opp og hørte fuglene utenfor, og kjente solen varme gjennom vinduet bak meg. En fin start på dagen.
Etterhvert tok jeg turen til bakeren med mamma. De har så utrolig mye godt der, dere aner virkelig ikke.




Fikk med oss herlige, franske pannekaker. mmmm.



En god og hyggelig frokost = en god start på en fin dag.
Resten av dagen har nemlig vært minst like koselig, men mer om den senere. Kan ikke putte alle bilder inn i ett innlegg, for da blir det så mange (les: har tatt 87 bare i dag..).
Nå har vi hvertfall nettopp kommet inn etter noen timer på solsenga. Ja, for det er faktisk så deilig vær. Ble solbrent på armen etter én time ved lunsjbordet i sta.. Men jeg skal virkelig ikke klage, for det er fantastisk med deilig sommervær i februar. Og jeg kjenner allerede hvor mye kroppen min har begynt å slappe helt av.
Denne helgen gjør nok godt :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar